smurfgeca.blogg.se

Skriver om min vardag

Uppsala imorgon♥

Kategori: Allmänt

Sitter å funderar på att gå å lägga mig å sova nu. Imorgon blir det till att kliva upp runt kl 8 bara för att åka (läs övningsköra) till Uppsala med mamma. Det är ganska sjukt egentligen, Uppsala är en stad som jag passerat många gånger, men jag har aldrig riktigt kollat runt och sett hur staden ser ut, så jag hoppas att jag hinner se lite av den i helgen :) Eftersom mamma har räknat med att vi ska åka härifrån runt klockan 10, så hinner jag kanske se lite av staden imorgon när vi kommer fram. 
Hoppas alla får en bra helg♥
Godisnattis på er ♥
För eran egna säkerhet, så håll er borta från E4an Sundsvall - Uppsala imorgon och kanske några delar av Uppsala också. Tack på förhand! om ni ändå är ute å åker mellan Sundsvall - Uppsala, så skyll inte på mig om det händer nå ;)
Kommentera inlägget här: