smurfgeca.blogg.se

Skriver om min vardag

Never say never and never say forever ♥

Kategori: Allmänt

Vad har hänt sen senaste blogginlägget? En jävla massa saker asså!:D Haha shit, känner mig som en heeelt ny människa, nä inte riktigt, men asså det ha hänt ganska så jäkla mycket. Helt ärligt så kommer jag inte ihåg vad jag skrev i det förra inlägget (kollar tillbaka på bloggen...) Juste! min nya mobil, där va vi ;) Älskar verkligen mobilen, ångrar ingenting med att jag köpte den, känns helt underbart! Jag kan verkligen rekommendera den♥
Vad har hänt mer? hmm... Det ha varit studentfest!:D hahaha, asså roligare kväll får man fan leta länge för att hitta, har aldrig haft så kul på en å samma kväll tror ja ;D värsta med studentfesten var att klassen skulle till Sundsvall dagen efter.. hehe... en resa på sisådär 13mil i buss... 
Nu så rullar livet på i ganska helt okej takt, fast det är lite drygt att det blir mörkare och mörkare, jag känner verkligen att höstdeppen börjar komma krypandes, får ta och hoppas på att det inte blir så jävla kallt i vinter!:D
Sen kan jag ju även meddela att jag har bokat uppkörning för körkortet (haha ä så jävla nervös så jag börjar fan snart grina asså) så min fritid delar jag just nu mellan skolarbeten, dataspel och körkortsplugg! Det går bättre än förväntat :D
Det här är en mening jag skriver typ alltid : jag MÅSTE börja blogga oftare...  Asså kolla hur upphackat det här inlägget är, jag vill liksom skriva om allt som hänt samtidigt, det går liksom inte ihop någonstans, allt blir ba svammel... 
Aja, ha det gott igelkott! det ska inte ta så jävla lång tid tills nästa inlägg ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här: