smurfgeca.blogg.se

Skriver om min vardag

Är det verkligen söndag?

Kategori: Allmänt

Haha min hjärna fungerar verkligen inte när jag är ledig mer än en helg...
Enda sen jag vaknade i torsdags har ja tänkt "fan, det ä söndag idag. Jag måste göra läxorna" men sen kom jag på att det bara var torsdag... Jag tänkte samma sak i fredags och igår... Idag när jag vakna så blev det mer "nää, idag är det inte söndag, idag är det lördag!" Sen efter en stund blev det " men neeej, det ÄR söndag! Fan! Jag måste verkligen göra läxorna idag...."

Haha så nu ska ja ta mig själv i kragen å verkligen göra dom här förbannade läxorna...
Hoppas alla har en bättre söndag än va jag har! ":)"

Det syns inte så bra på bilden... Men det är iaf en liten hög av läxor här! :c

Får trösta mig själv lite med att jag ska äta kebab idag^^
Kommentera inlägget här: