smurfgeca.blogg.se

Skriver om min vardag

Experience is what you get when you didn’t get what you wanted

Kategori: Allmänt

Bara för att jag älskar citat så tänker jag sätta olika citat som rubrik på mina inlägg♥
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad har jag gjort dom här 3 veckorna som jag har varit borta från bloggen?
ehhm... svår fråga eftersom jag aldrig ens kommer ihåg vad jag äter till middag. Dagarna har iallafall varit proppat med massa skojsiga saker - eller dom lär ha varit det- när jag inte ens haft tid över till å skriva här c:
Kan ju försöka punkta upp nå saker som ha hänt iaf.
• Min lillebror ha gått ut 9:an (faaaaan va han börja bli gammal! D: )
• Jag har tappat en glasbit på min mobil! Eller okej, det syns typ inte, men ÄNDÅ!
• ''Attans bananer'' har blivit som ett litet favorituttryck för mig (det ä kanske lite pinsamt).
Asså nu fick ja då hjärnstillestånd å det betyder att jag MÅSTE uppdatera oftare så jag inte glömmer massa roliga saker D:
Imorgon äre iaf studenten och detta året (liksom förra) går ut på att åka till skolan för att se en massa fulla studenter, kalla det taskigt om du vill, men det ÄR skitkul!:D
Nästa år kommer lilla jag stå där som en student å jag får typ panik bara jag tänker på det... hur fan och när fan blev jag så stor?!
 
 
Ett måste är att jag måste börja ta massa egna bilder som jag kan uppdatera med, då blire ju mycket roligare att blogga ju :D
Kommentera inlägget här: