smurfgeca.blogg.se

Skriver om min vardag

Det här suger...

Kategori: Allmänt

Asså allvarligt, orkar inte vara hemma nå mer... Ena dagen har jag ont i halsen så jag tror den håller på att lossna, medan nästa dag kan allt kännas helt som vanligt... Hela förra veckan hade jag feber, sen försvann den, men jag tror faktiskt att jag har fått tillbaka den igen.. Asså bläää, hatar att jag inte har fått nå provreslutat från sjukhuset heller, så jag vet fortfarande inte ifall dom vet vad det är för fel eller ifall det fortfarande är ett stort frågetecken.
Just nu försöker jag sitta å skriva på alla arbeten som ska in innan jul, men det är så svårt, kan liksom inte fokusera på något, kommer inte ens till ro så att jag kan sitta och titta på en film... 
Aja, det enda som har varit och ÄR lite positivt är att jag kan liksom sitta å göra alla arbeten när jag vill, det finns liksom ingen speciell timme som jag MÅSTE sitta å skriva på psykologin. En annan ganska positiv grej ä att jag har kommit igång med gymnasiearbetet!  Förutom dessa grejer så är allt ba negativt, saknar min klass som satan, vill ba liksom kunna träffa alla igen.... eller aa... ;)
 
Typ så känner jag just nu, men det enda som inte stämmer att att han räcker ut tungan å det kan inte jag göra, för då göre svinigt ont....
 
Hoppas alla har en fin fredag därute i världen♥
Kommentera inlägget här: