smurfgeca.blogg.se

Skriver om min vardag

Vart tog lovet vägen? D:

Kategori: Allmänt

Jag har gått i skolan två dagar nu och jag känner redan att det skulle va ganska så himla skönt med lov igen... Morgonen började vid halv 5 imorse när det var en stoooooor humla som väckte mig, eller den kanske inte va så stor, men när jag såg den samtidigt som jag var lite mellan sovande och vaken så såg den ut att vara typ 35meter. Jag va typ livrädd för den, så den fick pappa ta hand om ^^
Skolan idag gick rätt så smärtfritt. Samhällen satt vi och gjorde ingenting, svenskan så satt vi med nå häfte (läs satt å pluggade lite engelska grammatik) och sen hade jag grammatikprov i engelska... Asså jag har alltid söge på engelska, men det här provet kändes heelt okej! så jag håller alla mina tummar å tår för att jag ska ha klarat provet!
Sen har det väl typ inte hänt nå annat kul på skolan tror ja c:
Efter skolan så gick jag å Rebecca en snabbis på stan innan bussen gick hem :)
Kvällen här hemma ha inte varit så händelserik, jag ha bara legat i sängen å degat mig ^^ borde ta fram spanskan å börja plugga lite inför provet ^^
Imorgon är det sista April och jag har typ 10000 alternativ att välja bland, men jag lova att det komma sluta med att ja ligger hemma i sängen å ba degar framför datorn x)
 
Dom här grymma sakerna ska jag se i sommar♥
Kommentera inlägget här: